top of page

▪ARTVİN

▪BATUM

KONYA ÇIKIŞLI KARADENİZ BATUM TURU

Rüya gibi Batum-Doğu Karadeniz turu…

Karadeniz'i baştanbaşa gezmek, yaşamak için bulunmaz bir fırsat sunuyoruz.

Karadeniz iklimi veya havası gibi tadı damağınızda kalacak bir gezi sizi bekliyor. Kış mevsiminde Ayder Yaylasını Hiç Böyle Görmemiştiniz.

KONAKLAMA

FİYATA DAHİL OLMAYAN HİZMETLERİMİZ

İlk Sabah Kahvaltısı
    Tüm Öğle Yemekleri
    1.Gün Akşam Yemeği
    Yurtdışı Harç Pulu + Batum Ulaşım
    Ekstra yayla turları

GEZİLECEK YERLER

• ORDU

,Boztepe teleferik(25TL)-Sahil gezintisi

• TRABZON

Çay fabrikası-Sürmene Bıçak Atölyesi-Yöresel Şarküteri-Uzungöl

• RİZE

Çeçeva Çay Bahçesi-Gelintülü Şelalesi-Ayder Yaylası-Fırtına Vadisi-Yayla Programı(ops.)-Zipline-Salıncak-

• BATUM

Piazza Meydanı-Ali&Nino Heykeli-Batum Bulvarı-Tekne Turu(ops.)

• ARTVİN

Panoramik

HAREKET SAATLERİMİZ

Anıt Devlet Tiyatrosu : 16.00

Kule Özkaymak Otel önü:16.15

Otogar Kavşağı:16.30

Bosna Migros Önü:16.45

NOT: BATUMA GEÇMEK İÇİN 18 YAŞ ALTI ÇOCUKLAR ANNE VE BABASIYLA BERABER GİREBİLİYOR.ANNE YA DA BABASINDAN BİR KİŞİ YOKSA MUVAFAKATNAME ALMASI GEREKMETEDİR.

1.GÜN:UZUNGÖL-ÇEÇEVA ÇAY BAHÇESİ-BATUM

1.GÜN: VATAN ÇAY FABRİKASI-UZUNGÖL- ÇEÇEVA ÇAY- BATUM- PİAZZA MEYDANI-ALİ VE NİNO HEYKELİ-BATUM BULVAR

Sabah saatlerinde Trabzon’da sabah kahvaltımızı alarak güne başlıyoruz. 1 saatlik kahvaltı molamızın ardından Karadeniz’in simgesi olan Çay Üretim Fabrikasını ziyaret edip alış verişimizi yapıyoruz.Ardından kartpostallara ilham olan olmazsa olmaz Uzungöl’ü görmek için yola koyuluyoruz. Fotoğraflarda gördüğümüz eşsiz manzarası olan Uzungöl ziyaretimizde bir saatlik bir serbest zaman sonrasında Uzungöl’e veda ediyoruyoruz. Uzungöl progamından sonrasında öğle yemeği için Rize Çayeli ilçesinde 1 saatlik yemek molası veriyoruz. Ardından Karadeniz'in en güzel çay bahçesi olan Rize Çayeli'nde bulunan Çeçeva çay bahçesine çıkıyoruz yöresel çay sepeti ve çay makası ile fotoğraf ve videolarımızı tamamladıktan sonra.Hopa' dan geçerek ülkemizi Gürcistan'a bağlayan Sarp sınır kapısına Çoruh Nehri'nin Karadeniz'e dökülen yerine konumlandırılmış Batum'a giriş yapıyoruz. Burada Transfer araçlarına binmek üzere sınırdan geçiş işlemlerini tamamlıyoruz. Sonrasında Piazza Meydanı’na geçiyoruz. Batum’un en güzel yerlerinden biri olan meydan Avrupa şehirlerinin meydanlarını anımsatıyor. Buradaki gezimizi tamamladıktan sonrasında ve aşkları filmlere ve kitaplara konu olan Ali ve Nino Heykeli’ni görüp alışveriş ve fotoğraf çekinmek isteyen misafirlerimiz için Batum Bulvarı serbest zaman veriyoruz.

Serbest zamanımızın ardından akşam yemeğimizi alıp (ekstra) otelimize geçiyoruz. Dileyen misafirlerimiz günün tatlı yorgunluğunu atmak için otelimizde istirihat edebilir, dileyen misafirlerimiz ise Batumun renkli akşamlarında yılbaşı programlarına katılabilir.

DİKKAT: TC NOLU NÜFUS CÜZDANINIZI SEYAHATE ÇIKARKEN YANINIZA ALMAYI UNUTMAYINIZ. 150 TL OLAN HARÇ PULU ÇIKIŞ ÜCRETİ MİSAFİR TARAFINDAN ÖDENİR. ESKİ NÜFUS CÜZDANLARI İLE GÜRCİSTAN'A GEÇİŞ SAĞLANAMAYACATIR.YENİ KİMLİK KARTI VE TÜM YAŞ GRUBLARINDA KİMLİK KARTINDA FOTOĞRAF ZORUNLUDUR!!